Organizacja/zakładanie Wydarzenia FotoSpinacz? ResolvedLocked

Loading...
0

Do organizacji wydarzenia FotoSpinacza wystarczy posiadanie jakiegokolwiek konta chmurowego Google Drive lub OneDrive. Jeżeli zalogujesz się do takiego konta przez FotoSpinacz, system zweryfikuje czy takie konto jest zarejestrowane jako zintegrowany dysk chmurowy. Jeżeli nie to FotoSpinacz automatycznie utworzy Ci konto FotoDysk identyczne (o tym samym adresie email) jakiego konta użyłeś. Od tego momentu możesz organizować wydarzenia FotoSpinacza. Pamiętaj też, że od tego momentu to jest twój sposób logowania się do systemu FotoDysk którego elementem jest FotoSpinacz.

Jeżeli masz konto FotoDysk i posiadasz zintegrowane przynajmniej jednego konta chmurowego Google Drive lub OneDrive. Wówczas z poziomu FotoSpinacz logujesz się na konto chmurowe. Od tego momentu możesz organizować wydarzenia FotoSpinacza

F
Posted 1 year agoby fotodysk
#2980 viewsEdited 1 year ago